Cererea de crossovere produse de compania japoneză a rămas puternică la nivel mondial, iar îmbunătăţirile primite de câteva modele ale companiei – Mazda6, CX-3 şi MX-5 – au dus la obţinerea unor rezultate de vânzări foarte bune.
La fel ca în primul trimestru, vânzările în regiunea ASEAN (zece ţări din Asia de sud-est) au crescut cu 28% la 66.000 de unităţi, Japonia a contribuit cu o creştere a vânzărilor de 6,7% (103.000 unităţi comercializate), în America de Nord s-au vândut 222.000 de unităţi (1,6% creştere), iar în Europa + Rusia vânzările au atins 135.000 de unităţi, în creştere cu 2,4%.
În urma acestor rezultate, Mazda a înregistrat venituri de 13,3 miliarde de euro, un profit operaţional de 237,7 milioane de euro şi un profit net de 187 de milioane.
În luna octombrie, în cadrul strategiei Sustainable Zoom-Zoom 2030, Mazda a confirmat planurile de a oferi variante electrice a tuturor modelelor sale până în 2030.